  • 21. Data: 2002-01-28 21:42:29
    Temat: Re: Sez@mowcy - jak tam wasze prowizje? EOT
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości
    news:3c569eb4.5308182@news.onet.pl...

    > No i skorygowali.
    > No to co, chyba EOT?

    Skorygowali bo saldo zmieniło się +2,5zł ale na wyciągu będzie jak zwykle...
    jutro.
    EOT

    --
    radar
    GG2468209

  • 22. Data: 2002-01-28 23:06:31
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Mon, 28 Jan 2002 22:42:29 +0100, "radar" <m...@t...pl> wrote:

> [...]
    >opłaty
    >
    >Skorygowali bo saldo zmieniło się +2,5zł ale na wyciągu będzie jak zwykle...

    Misiu, a operacje z dnia biezacego to pies?

    PGR

  • 23. Data: 2002-01-28 23:48:00
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    > Misiu, a operacje z dnia biezacego to pies?

    Fakt, jest. Ale jest już po północy a oni przelali wczoraj. Te "operacje z
    dnia bieżącego" można sobie wsadzić Pysiu.
    Jak tylko uwolnię sie od debetu spływam od nich...

    --
    radar
    GG2468209

  • 24. Data: 2002-01-29 17:42:02
    Temat: Re: Sez@mowcy (...) a jednak nie OT!
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Już mnie cholera trafia. Te palanty pobrali mi opłatę za aneksy do Kasy
    Mieszkaniowej za 2001 roki kiedy opłata nie obowiązywała. Poza tym nie
    stosują się do podpisanego aneksu przez co skubneli mi 200zł w listopadzie
    (wyszło z konta a zaliczyli na wyciągu z KM - 100zł). Wrrrrrrrr!

    --
    radar
    GG2468209

  • 25. Data: 2002-01-29 19:15:29
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    ... z tego co wiem regulamin kasy chyba nie uległ zmianie i opłaty również?

  • 26. Data: 2002-01-29 19:46:58
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > ... z tego co wiem regulamin kasy chyba nie uległ zmianie i opłaty
    również?

    Oj uległy, uległy...

    --
    radar
    GG2468209

  • 27. Data: 2002-02-01 21:54:04
    Temat: Re: Sez@mowcy - jak tam wasze prowizje?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Jakub - zwykly sezamowiec ;)

    A po co Ci sezam , jak prowadzisz wlasna firme ?
    Sezam manager i zwykly juz nie potrzebny ...
    Cos przeoczylem ?
    Wojtek