  • 1. Data: 2002-07-10 08:42:16
    Temat: Sez@m, a KK
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Czy w Sez@mie można (w miarę) na bieżąco sledzić transakcje realizowane za
    pomocą KK?
    Ponad tydzień temu odebrałem kartę w oddziale, zrealizowałem pierwsze
    transakcje, a w Sez@mie w zakładce "Moje finanse" pojawił się tylko "Rachunek
    karty kredytowej", który można znaleźć także w "Kredytach". Saldo niezmiennie 0
    PLN.
    Tak ma być, czy to tylko u mnie?

    Pozdrawiam
    JarekB

  • 2. Data: 2002-07-30 08:54:55
    Temat: Re: Sez@m, a KK
    Od: Wojtek <w...@C...Waw.PL>

    j...@p...onet.pl wrote:
    > Czy w Sez@mie mozna (w miare) na biezaco sledzic transakcje realizowane za
    > pomoca KK?
    > Ponad tydzien temu odebralem karte w oddziale, zrealizowalem pierwsze
    > transakcje, a w Sez@mie w zakladce "Moje finanse" pojawil sie tylko "Rachunek
    > karty kredytowej", ktory mozna znalezc takze w "Kredytach". Saldo niezmiennie 0
    > PLN.
    > Tak ma byc, czy to tylko u mnie?
    >
    > Pozdrawiam
    > JarekB

    Niestety, tak jest u wszystkich - jak sie dowiedzialem w TeleCentrum, najwczesniej
    od wrzesnia to sie zmieni.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-07-31 09:31:15
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    blad <b...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Wojtek"

    > nie mysl ze saldo zero bedzie az do wrzesnia ;-))

    Przepraszam, nieprecyzyjnie sie wyrazilem :)

    Rzecz w tym, ze dopiero od wrzesnia BPHPBK planuje uruchmienie pelniejszego
    niz obecnie dostepu do rachunku karty kredytowej (zapewne historia transakcji,
    moze lista blokad?).

    Oczywiscie juz teraz w Sez@mie widac rachunek karty jako jeden z kredytow,
    widoczna jest takze kwota obciazen z minionego okresu rozliczeniowego
    (przynajmniej u mnie tak jest).

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|