  • 1. Data: 2002-07-10 08:01:10
    Temat: konserwacja w mBanku
    Od: <a...@g...pl>

    Pani z mBanku do mnie oddzwonila. Podobno jest konserwacja - potrwa jakas
    godzinke. Serdecznie wszystkich przeprasza (ta pani) za wynikle problemy.

    Pozdrawiam
    Anetta

  • 2. Data: 2002-07-10 08:19:15
    Temat: Re: konserwacja w mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pani z mBanku do mnie oddzwonila. Podobno jest konserwacja - potrwa jakas
    > godzinke. Serdecznie wszystkich przeprasza (ta pani) za wynikle problemy.

    hmm to jak ja sie zalogowalem?

  • 3. Data: 2002-07-10 08:21:16
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pani z mBanku do mnie oddzwonila. Podobno jest konserwacja - potrwa jakas
    > godzinke. Serdecznie wszystkich przeprasza (ta pani) za wynikle problemy.

    Może i coś tam konserwuja - mnie w takim razie traktuja wyjatkowo miło .. bo
    mam dostęp ... bez problemów ...:-)))