  • 31. Data: 2003-11-05 22:43:21
    Temat: Re: Realne a efektywne.Jaka roznica?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    AQeqb.205480$v...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:
    > "Robert" <u...@o...pl> wrote in message

    > Wlasnie ten wzor jest bardzo dobry... jak podstawimy odpowiednie
    > liczby, to wlasnie wyjdzie oprocentowanie o ktorym pisalem :).
    > Wystarczy jedynie pamietac, ze te same zasady obowiazuje dla kredytu
    > i dla depozytu.

    A w ktorym miejscu uwzglednia zmiany wysokosci kapitalu niewynikajace z
    kapitalizacji? Bo ja nie widze, gdzie to wstawic.

    --
    Robert

  • 32. Data: 2003-11-05 22:44:35
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bobtmr$73m$...@a...news.tpi.pl,
    p@blo <b...@p...onet.pl>:

    > I dlatego właśnie banki mają obowiązek podawania nominalnego
    > oprocentowania kredytów a nie efektywnego, zeby nie wprowadzać ludzi
    > w błąd.

    No teraz to juz bo kompletnie namieszales.

    --
    Robert

  • 33. Data: 2003-11-05 22:48:07
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>

    to zacznijmy od samego początku:

    a zaczęło się tak:

    "co to jest oprocentowanie realne i efektywne?"

  • 34. Data: 2003-11-05 23:08:03
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > A w ktorym miejscu uwzglednia zmiany wysokosci kapitalu niewynikajace z
    > kapitalizacji? Bo ja nie widze, gdzie to wstawic.

    a calkuj sobie ;-)

    pozdrawiam,
    jelen

  • 35. Data: 2003-11-11 02:07:07
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "p@blo" <b...@p...onet.pl> skribis:

    >oprocentowanie lokaty rocznej: 4% (nominalne)
    >inflacja w tym czasie: 1%
    >w rzeczywistosci zarabiasz: 3% (oprocentowanie realne, ponad stope inflacji)

    raczej 2,97% ( 3/1.01 )

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{