    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: znowu straszą cashbackiem
    Date: Fri, 01 Mar 2013 11:21:13 +0100

    eisenberg <e...@n...pl> writes:

> [...]
    iczaja-cashbacku-Jeszcze,wid,15369159,wiadomosc.html
    ?ticaid=110251>

    > Ciekawe - mam płacić podatek od gotówki, którą pobieram z własnego
    > konta w kasie sklepu płacąc kartą za zakupy? Od czasu, gdy (wiele już
    > lat temu) jakiś idiota wymyślił potrójny (sic!) podatek od napiwków w
    > knajpie wiem, że nie ma takiej głupoty, której by nie wymyślono w
    > Ministerstwie Finansów :)))
    > Żartuję, po prostu kolejny niedouk

    Niekoniecznie. Jakby się cofnąć kilka lat, określeniem cashback
    określano obie czynności.
    Ale ze względu na bałagan zaczęto używać słowa moneyback, ale jak widać
    nie wszyscy się jeszcze przestawili.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    "Let every man teach his son, teach his daughter, that labor is honorable."