  • Data: 2003-04-09 21:55:54
    Temat: Re: zniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatu
    Od: dan <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapomnij. A skad wiesz, ze to u sprzedawcy, a nie np. scyzoryk w kieszeni ci
    > sie niechcacy otworzyl i porysowal karte.
    > A swoja droga sprawdzales juz ile za ten duplikat musisz zaplacic. To chyba
    > znowu nie tak koszmarne pieniadze.

    Bo nie nosze scyzorykow w kieszeni :) karty zawsze mam w portfelu w
    osobnych przegrodkach - a to ze sie stalo przy kasie jestem pewny, nie
    zwrocilem uwagi (nie skojarzylem tego) jak sprzedawczyni "wyrywala"
    karte z czytnika.

    No tak 38zl moze nie jest dla Ciebie majatkiem - dla mnie to zaplacenie
    przynajmniej czesci rachunku telefonicznego.

    Zreszta nie chodzi o mnie - bo ja i tak nie odzyskam pieniedzy ze
    sklepu. Ale na przyszlosc warto wiedziec czy ktos cos zdzialal w takiej
    sytuacji.

    Pozdrawiam
    Dan