eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatu › Re: zniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatu
  • Data: 2003-04-09 22:36:16
    Temat: Re: zniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatu
    Od: "chillin" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dan, doskonale cie rozumiem, a KK jest dowcipny inaczej. Zamiast produkowac
    teksty o scyzorykach moglby zaproponowac cos konkretnego.
    Proponuje pojsc do tego sklepu, porozmawiac z kierownikiem sprzedazy.
    Czytnik moze byc uszkodzony, co moze byc widac nawet golym okiem.
    Zloz reklamacje. Masz do tego prawo. Inna sprawa, czy ja uznaja w sklepie.

    chillin



    Uzytkownik "dan" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:b724u4$fan$1@absinth.dialog.net.pl...
    >
    > >
    > > Zapomnij. A skad wiesz, ze to u sprzedawcy, a nie np. scyzoryk w
    kieszeni ci
    > > sie niechcacy otworzyl i porysowal karte.
    > > A swoja droga sprawdzales juz ile za ten duplikat musisz zaplacic. To
    chyba
    > > znowu nie tak koszmarne pieniadze.
    > >
    > Bo nie nosze scyzorykow w kieszeni :) karty zawsze mam w portfelu w
    > osobnych przegrodkach - a to ze sie stalo przy kasie jestem pewny, nie
    > zwrocilem uwagi (nie skojarzylem tego) jak sprzedawczyni "wyrywala"
    > karte z czytnika.
    >
    > No tak 38zl moze nie jest dla Ciebie majatkiem - dla mnie to zaplacenie
    > przynajmniej czesci rachunku telefonicznego.
    >
    > Zreszta nie chodzi o mnie - bo ja i tak nie odzyskam pieniedzy ze
    > sklepu. Ale na przyszlosc warto wiedziec czy ktos cos zdzialal w takiej
    > sytuacji.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dan
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1