  • Data: 2003-04-09 12:37:04
    Temat: Re: znalazłem karte kredytową ......... w bankomacie !!!!
    Od: "Simon" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rok temu znalazłem wieczorem na ulicy w HongKongu karte Platynową
    banku HSBC (zdaje się bez żadnych limitów kredytowych:))
    zadzwoniłem z hotelu do banku (na szczęście u nich wszystkie rozmowy
    lokalne są za free) i po prostu podali mi adres najbliższej placówki
    gdzie miałem to wrzucic do specjalnej skrzynki... skrzynka była
    przezroczysta a w środku cała masa kart... nie wiem czy to były
    odnalezione karty bo coś duzo ich i nie wiem po co w przezroczystej
    skrzynce :)

    kilka dni poźniej mój kolega kupował nowy portfel; na miejscu
    przepakował wszystko ze starego do nowego i stary dał w prezencie
    sprzedawcy; sprzedawca sie uśmiechnąl i machnął ją do kosza...
    po powrocie do hotelu okazało się, ze w starym portfelu przez nieuwagę
    została... jego Gold Visa... sklep już był zamknięty:(
    byc moze lezy do dzis na jakimś smietniku :)