    From: Marcin <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "zmartwychwstanie" konta USD w Pekao.
    Date: Tue, 21 Sep 2010 01:46:20 -0700 (PDT)

    On Sep 17, 1:59 pm, Grzesiek <g...@g...pl> wrote:

    > Mialem taka masa sytuacje z Invest Bankiem
    > Byłem osobiscie w oddziale, przemila Pani zza biurka nakazala napisac
    > reklamacje z prosba o anulowanie naleznosci, zatwierdzajac od razu prosbe.
    >
    > W mojej opinii bylo to sztuczne zmuszenie klienta do odwiedzenia banku i
    > zlikwidowania konta. Pewnie nie moga tego zrobic sami wiec naliczaja
    > oplaty ktore bez problemu anuluja

    Witam,

    Sytuacja sie wyjasnila: Pekao przyznal sie ze ozywil konto po
    przejeciu BPHu - dzis zostalem grzecznie przeproszony za wyslanie
    listu z rzekomym zadluzeniem. Wszysko przez telefon. Konto zostalo
    definytywnie zamkniete. Zstanawiam sie, czy powinienem obdzwonic
    wszystkie banki z ktorymi mialem do czynienia czy przypadkiem czegos
    mi nie naliczaja, zeby po 10 latach poprosic o pieniadze ;)

    Jesli obsluga klienta w oddziale taka mila, to moze watro by jednak
    miec w Pekao konto ?? Nie, zartowalem za daleko mam do niego...

    Dziekuje za porady, obylo sie bez powolywania na przedawnienia itp.

    Marcin