eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"zmartwychwstanie" konta USD w Pekao. › Re: "zmartwychwstanie" konta USD w Pekao.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Grzesiek <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "zmartwychwstanie" konta USD w Pekao.
    Date: Fri, 17 Sep 2010 14:59:59 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <i6voof$7jo$4@usenet.news.interia.pl>
    References: <c...@q...googlegroups.com>
    <u...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: aahc79.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1284728400 7800 83.4.184.79 (17 Sep 2010 13:00:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Sep 2010 13:00:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100825
    Thunderbird/3.1.3
    In-Reply-To: <u...@4...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100917-0, 2010-09-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536368
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17-09-2010 10:08, Jarek Andrzejewski pisze:
    > On Fri, 17 Sep 2010 00:56:44 -0700 (PDT), Marcin<m...@o...pl>
    > wrote:
    >
    >> Wlasnie pare dni temu dostalem niemila przesylke z Pekao sa. Podobno
    >> jestem im winien cos ponad $60. Klopot taki, ze ja z tym bankiem nigdy
    >
    > poproś ich o dokładne zestawienie co się na owo $60 składa - z datami
    > i kwotami.
    > Zapewne okaże się, że większość (a może i wszystkie) te należności się
    > już przedawniły. Wtedy grzecznie im odpisz, że odmawiasz uznania długu
    > powołując się na jego przedawnienie.

    Mialem taka masa sytuacje z Invest Bankiem
    Byłem osobiscie w oddziale, przemila Pani zza biurka nakazala napisac
    reklamacje z prosba o anulowanie naleznosci, zatwierdzajac od razu prosbe.

    W mojej opinii bylo to sztuczne zmuszenie klienta do odwiedzenia banku i
    zlikwidowania konta. Pewnie nie moga tego zrobic sami wiec naliczaja
    oplaty ktore bez problemu anuluja


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1