eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizgubiona karta z PayPass › Re: zgubiona karta z PayPass
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zgubiona karta z PayPass
    Date: Mon, 22 Oct 2012 21:24:06 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <jvun6b$6ie$1@inews.gazeta.pl> <k00jos$g27$1@news.dialog.net.pl>
    <op.with7iy3ebnp5j@a159590> <507ff0ed$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1350933846 11179 195.187.100.13 (22 Oct 2012 19:24:06
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Oct 2012 19:24:06 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:12YtzqIrpHD6R4dKPJ+60WBjXGM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581190
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek <f...@f...com> writes:

    > I co bank na to? Ciekawe czy bank ma automatyczne procedury usuwania
    > takiej transakcji czy jak właściciel rachunku nie zareklamuje to bank
    > bezczelnie taka transakcje (z wcześniej zastrzeżonej karty)
    > zaksieguje?

    Cieszyłbym się, jeśli bank zdejmie taką transakcję po zgłoszeniu
    reklamacji :-)

    Widocznie karta była słabo zastrzeżona (przez bank).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1