    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zakup motocykla na karte kredytowa.
    Date: Tue, 2 Sep 2008 00:13:13 -0700 (PDT)

    On 1 Wrz, 11:57, "..::TOMI::.." <a...@i...pl> wrote:
    > Witam!
    > Chce zakupic motocykl na firme.
    > Mam karte kredytowa z limitem odpowiednim do zakupu motocykla.
    > W banku zaproponowano mi stope rzeczywista kredytu na motocykl 15,07%.
    > Karte kredytowa mam oprocentowana na 19%.
    > Do kredytu musze przedstawiac mase zaswiadczen, zaplacic prowizje za
    > udzielenie itd.
    > Kredyt chce splacic w ciagu 3-4 msc.
    > Czy nie lepiej jest wyplacic gotowke z karty kredytowej w bankomacie i
    > zaplacic te 4% wiecej odsetek w skali roku? Karta visa mbanku.
    > Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle.
> [...]

    Zaplac karta. Przez ok. 30-50 dni nie bedziesz od tego zadluzenia
    placil odsetek,. W miedzyczasie zalatw sobie kredyt odnawialny. W
    miedzyczacie... zarob pieniadze (ze 2 pensje moga wpsc...). W chwili
    terminu splaty bezodsetkowej uzyjesz:
    - zaoszczedzonej kasy (z dochodow zwyklych)
    - reszta obciazych kredyt odnawialny.

    Tak jest IMO najefektywniej :)

    Pozdr.