    From: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: z konta USD na zł - jak?
    Date: Tue, 23 Jul 2002 09:41:02 +0200

    przed kilkoma dniami tak zrobiłem t.j. zlikwidowałem konto dewizowe w PKOSA.
    Całość przelałem na swój ROR złotówkowy.
    Gdybym pobrał dewizy, wymienił w kantorze - zarobiłbym ok. 30 zł,
    ale uważałem, że jest to niewarte ryzyka biegania z gotówka po mieście
    (prawdopodonie przy kantorach moga obserwować wymieniających większe kwoty)