eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligo › Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sile
    man.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Date: Tue, 29 Jun 2010 21:55:54 +0200
    Organization: Sileman news server
    Lines: 13
    Message-ID: <i0dj3r$aud$1@kushnir.sileman>
    References: <i07svn$1gck$1@opal.icpnet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <i08975$fuu$1@news.onet.pl> <i089sq$i2e$1@news.onet.pl>
    <i08cs4$2m6$1@inews.gazeta.pl> <i08j1v$a9u$1@news.onet.pl>
    <i08jdn$os7$21@inews.gazeta.pl> <i09i8l$863$1@news.onet.pl>
    <i09iih$1rg$2@inews.gazeta.pl> <i09r7m$3nl$3@news.onet.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <i0cdm7$k93$2@news.onet.pl> <i0ceci$iod$4@inews.gazeta.pl>
    <i0d4d4$ilr$2@news.onet.pl> <4c2a1c49$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0di06$6u0$1@kushnir.sileman>
    <4c2a4df8$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-5db0ee7f.sileman.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1277841339 11213 93.176.238.127 (29 Jun 2010 19:55:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 19:55:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <4c2a4df8$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530746
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-29 21:48, mvoicem pisze:

    >> Skoro masz aktywny kanał telefoniczny, to dlaczego nie potwierdziłeś
    >> oczekujących operacji w IVR? Wystarczy w serwisie internetowym wybrać
    >> opcję "Zatwierdź później", zalogować się na mLinii i z menu IVR wybrać
    >> zatwierdzenie tychże oczekujących operacji. Obędzie się bez kodu SMS i
    >> rozmowy z konsultantem.
    >
    > Jak mówiłem, zajęło mi to ponad 5 minut - jakieś problemy z siecią miałem.

    OK, zrozumiałem to tak, że czekałeś na konsultanta. Najwidoczniej błędnie.

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1