eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligo › Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 29 Jun 2010 21:48:11 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    References: <i07svn$1gck$1@opal.icpnet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <i08975$fuu$1@news.onet.pl> <i089sq$i2e$1@news.onet.pl>
    <i08cs4$2m6$1@inews.gazeta.pl> <i08j1v$a9u$1@news.onet.pl>
    <i08jdn$os7$21@inews.gazeta.pl> <i09i8l$863$1@news.onet.pl>
    <i09iih$1rg$2@inews.gazeta.pl> <i09r7m$3nl$3@news.onet.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <i0cdm7$k93$2@news.onet.pl> <i0ceci$iod$4@inews.gazeta.pl>
    <i0d4d4$ilr$2@news.onet.pl> <4c2a1c49$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0di06$6u0$1@kushnir.sileman>
    In-Reply-To: <i0di06$6u0$1@kushnir.sileman>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <4c2a4df8$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.254.61
    X-Trace: 1277840888 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17082 83.9.254.61:50186
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530744
    [ ukryj nagłówki ]

    (29.06.2010 21:36), Wojciech Nawara wrote:
    > W dniu 2010-06-29 18:16, mvoicem pisze:
    >
    >> U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
    >> 23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
    >> dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.
    >
    >
    > Skoro masz aktywny kanał telefoniczny, to dlaczego nie potwierdziłeś
    > oczekujących operacji w IVR? Wystarczy w serwisie internetowym wybrać
    > opcję "Zatwierdź później", zalogować się na mLinii i z menu IVR wybrać
    > zatwierdzenie tychże oczekujących operacji. Obędzie się bez kodu SMS i
    > rozmowy z konsultantem.

    Jak mówiłem, zajęło mi to ponad 5 minut - jakieś problemy z siecią miałem.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1