eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej" › Re: wypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej"
  • Received: by 10.236.192.164 with SMTP id i24mr589819yhn.14.1352127320099; Mon, 05 Nov
    2012 06:55:20 -0800 (PST)
    Received: by 10.236.192.164 with SMTP id i24mr589819yhn.14.1352127320099; Mon, 05 Nov
    2012 06:55:20 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!c7no7328632qap.0!news-out.google.com!gf5ni1
    8188417qab.0!nntp.google.com!c7no7328629qap.0!postnews.google.com!glegroupsg200
    0goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 5 Nov 2012 06:55:19 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=95.143.245.61;
    posting-account=UXATpAoAAACnMkD2hZ_VE5v-3hjNR9ao
    NNTP-Posting-Host: 95.143.245.61
    References: <c...@g...com>
    <b...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: wypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej"
    From: Zibo <z...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 05 Nov 2012 14:55:20 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:582041
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 1 listopada 2012 18:09:21 UTC+1 użytkownik quiris napisał:
    > MBank - robią problemy. Wysłałem pocztą tradycyjną wypowiedzenie. Po kilku dniach
    dzwoni panienka, że otrzymali wypowiedzenie i chcą coś zrobić,żebym się rozmyślił.
    Jednak rozmowa nic nie dała. Nie rozmyśliłem się. Myślałem, że to koniec mojej
    przygody z tym pseudobankiem. Niestety... pod koniec okresu wypowiedzenia MBank
    usiłował się ze mną usilnie skontaktować telefonicznie. Za każdym razem, gdy
    odebrałem telefon druga strona przerywała rozmowę. Nie wiem czy to był problem
    techniczny, czy celowe działanie. Takich prób było chyba pięć lub sześć. Po tych
    przygodnych telefonach, otrzymałem po paru dniach list, że nie mogli się ze mną
    skontaktować telefonicznie celem potwierdzenia chęci rozwiązania umowy (sic!) i w
    związku z powyższym mam przesłać ponownie wypowiedzenie umowy, tym razem z
    potwierdzeniem z mKiosku, że mój podpis jest autentyczny.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrowienia,
    >
    > Robert Błaut

    Całe szczęście ja mam oddział stosunkowo blisko. Poszedłem wypełniłem - dostałem
    potwierdzenie i do widzenia - bez problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1