    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyłudzanie danych www.bankier.pl część druga
    Date: Fri, 26 Apr 2002 13:54:49 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Może jestem ślepy, regulaminu jakoś nie dostrzegłem ale baner konkursowy
    > tak!
    > Proponujnę zamienić na stronie miejscami regulamin z ankietą. Ciekawe ile
    > danych osobowych
    > otrzymacie?

    Co zrobic - w Internecie pelno pieniaczy (albo konkurencji???)

    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/

    (z linku z glownej strony www.bankier.pl)

    Po lewej stronie:

    Strona główna
    Wiadomości
    Regulamin Konkursu
    Cel Konkursu
    Pytania do MultiBanku
    Kredytowa bzdura roku
    Zobacz wyniki
    Chat 10.04.2002
    Chat 17.04.2002

    Cel konkursu:

    Drogi użytkowniku

    Biorąc udział w konkursie "Życiowy Plan" dzielisz się z nami swoimi
    doświadczeniami, preferencjami i oczekiwaniami związanymi z kredytami.
    Pozwól nam stworzyć kredyt idealny dla Ciebie. Masz jedyną, niepowtarzalną
    okazję wzięcia udziału w powstawaniu produktu bankowego. Twoje zdanie jest
    dla nas bardzo ważne !

    Jeśli kiedykolwiek starałeś się o przyznanie kredytu w jakimkolwiek banku,
    to wiesz na jak wiele trudności napotkałeś i jakie stawiano przed Tobą
    przeszkody. Jeśli jeszcze nigdy nie musiałeś starać się o kredyt to.
    wszystko przed Tobą.
    Formalności, ukryte opłaty, prowizje od kredytu i wysokie odsetki to
    codzienność tradycyjnej bankowości kredytowej.

    Postanowiliśmy zebrać Twoje opinie na ten temat i postarać się stworzyć
    kredyt idealny, tani i bezproblemowy. W oparciu o zebrane od obecnych i
    przyszłych kredytobiorców informacje BANK, który jest sponsorem niniejszej
    akcji wprowadzi taki kredyt w rzeczywistości. Jaki to bank dowiesz się 15
    kwietnia 2002.

    W zamian dajemy Ci możliwość wygrania jednego z 3 kredytów hipotecznych w
    wysokości 100 000 zł na 20 lat bez odsetek i bez żadnych opłat, będziesz
    spłacał tylko ratę kapitałową.
    Odpowiedz na pytania poniższego formularza konkursowego i weź udział w
    losowaniu nagród !
    120 000 zł w odsetkach GRATIS czeka na Ciebie !

    Regulamin:
    pkt 13ty

    (...)
    W przypadku gdy Laureat nie posiada zdolności kredytowej wymaganej przez
    Sponsora lub nie spełnia jednego z warunków wymienionego w punkcie 10, może
    przekazać prawa do nagrody wskazanej przez siebie osobie, która te wymogi
    spełnia.

    Jednym slowem, zla wola, pieniactwo lub jak to pelno w Internecie glupia
    konkurencja