  • 1. Data: 2002-08-28 13:43:39
    Temat: Re: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    news:aki8dl$cn8$1@news.onet.pl...
    > Wtedy, jako ze nie daja VC - pa pa Fortis :)

    Za niedługo...jeszcze w tym roku (?) będzie :...pa pa mbank!
    We wrześniu sygnalizowane opłaty wejdą życie, klienci jeszcze zostaną,
    można będzie wprowadzić następne opłaty

    Dla takich jak ja mbank już przestaje mieć istotną przewagę nad BSK czy PKO
    BP, a na początku była przepaść.

    Czy ktoś z pretorian mbanku (sam się kiedyś do nich zaliczałem) może mi
    wskazać powody dla których mbank lepszy od dwóch w/w banków ????
    "Uczulam", że w obu mam VIP konta.

  • 2. Data: 2002-08-28 13:57:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktoś z pretorian mbanku (sam się kiedyś do nich zaliczałem) może mi
    > wskazać powody dla których mbank lepszy od dwóch w/w banków ????
    > "Uczulam", że w obu mam VIP konta.

    Oplatami? Moim wszystko niektorzy patrza i wychodzi im, ze BSK czy PKO BP
    jest dla nich za drogi.
    Zauwaz,ze ePKO kosztuje 9 zl miesiecznie (a oplaty za karty?) - podobnie
    jest ze zwyklym kontem w BSK.

    A ze jestes VIP - to mBank nie jest dla Ciebie :) Idz do Multi

  • 3. Data: 2002-08-28 14:01:51
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > A ze jestes VIP - to mBank nie jest dla Ciebie :) Idz do Multi

    mBank był i jest dla mnie zapasową skarbonką. Euronetów mam koło siebie
    kilka.
    Czasami w sklepie ichnią kartą coś drogiego kupię.
    W BSK za 28 zł/m-c mam wszystkie bankomaty za darmo i parę innych
    przywilejów też:-)
    A procenty w OKO BSK są zbliżone do mBank

  • 4. Data: 2002-08-28 14:58:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > W BSK za 28 zł/m-c mam wszystkie bankomaty za darmo i parę innych
    > przywilejów też:-)
    > A procenty w OKO BSK są zbliżone do mBank

    28 zlotych. I tutaj widzisz roznice. Pomnoz to razy 12.
    A dla zwyklych posiadaczy RORow - bank ten dalej jest darmowy. eKonto - 0
    zl, karta do niego 0 zl. eMax - 0 zl - przelew z jednego na drugie konto
    kosztuje tyle co polaczenie telefoniczne. Ot i widzisz. Po prostu nie jestes
    grupa docelowa mBanku :)

  • 5. Data: 2002-08-28 15:00:38
    Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Czasami w sklepie ichnią kartą coś drogiego kupię.
    > W BSK za 28 zł/m-c mam wszystkie bankomaty za darmo i parę innych

    No dobra, skoro masz wszystkie bankomaty za darmo (Euronet też), to po co Ci
    mBank?

    ch.

  • 6. Data: 2002-08-28 15:17:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No dobra, skoro masz wszystkie bankomaty za darmo (Euronet też), to po co
    Ci
    > mBank?

    moze procenty? :) Ale wtedy oplaty za karty go nie rusza :)

    Bedzie tak, ze eMax to subkonto do eKonta i tyle :) Tak jak RO w Multibanku

  • 7. Data: 2002-08-28 18:42:41
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > kosztuje tyle co polaczenie telefoniczne. Ot i widzisz. Po prostu nie
    jestes
    > grupa docelowa mBanku :)

    Biorąc pod uwagę, że średnie saldo mbank jest 8000 zł to całkiem spore
    fortuny ludzie tam trzymają, skoro taka masa mniej majętnych ma tam konta:-)

    Po mnie 3 zł/m-c może spłynąć, ale wycofanie swoich oszczędności tych ponad
    średnią bank chyba odczuje.
    A właśnie tacy często mają jednego emaxa z jedną nieużywaną kartą. Czy
    chodzi o to by ich ciut oskubać?
    Finansowo to tak nie drażni jak "dla zasady".

  • 8. Data: 2002-08-28 18:44:40
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> napisał w wiadomości
    > No dobra, skoro masz wszystkie bankomaty za darmo (Euronet też), to po co
    Ci
    > mBank?

    Po prostu dywersyfikacja portfela
    Czasami, któryś bank, karta nie działa. Jest więc jakiś zapasowy.
    Mnie nie przeraża całodobowy brak dostępu. Mam alternatywy

    Ale te nie działania są już tak rzadkie , że 2 banki wystarczą

  • 9. Data: 2002-08-28 19:28:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Biorąc pod uwagę, że średnie saldo mbank jest 8000 zł to całkiem spore
    > fortuny ludzie tam trzymają, skoro taka masa mniej majętnych ma tam
    konta:-)

    A skad taka kwote wziales?
    Mnie wychodzi poniezej 6,5 tysiaca :)

    To po pierwsze.
    Po drugie nie oznacza to, ze co miesiac taka suma na te konta wplywa :) to
    znaczy tylko ze tam ludzie trzymaja kase zamiast na lokatach w innych
    bankach. Kasa im przybywa teraz baaaardzo wolko. 1,5 miliarda mieli jakos w
    czerwcu pod koniec. Teraz maja niecale 1,6 - na oko wolniej :)

  • 10. Data: 2002-08-29 09:10:54
    Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    > Po prostu dywersyfikacja portfela
    > Czasami, któryś bank, karta nie działa.

    To tylko Pekao SA tak potrafi - kiedyś nie miałem przez pół dnia dostępu do
    eurokonta,
    bo coś im padło w 'nowym, wspaniałym systemie' i nie można było połączyć
    się z moim oddziałem.
    W ogóle od czasu, kiedy wprowadzili ten jakiś nowy system, ale tylko w kilku
    oddziałach
    (w tym na nieszczęście w moim - V oddział W-wa), mam mnóstwo problemów w
    oddziałach,
    które zostały na starym systemie - a to nie mogę kasy wpłacić na konto (tzn.
    mogę,
    ale idzie 2 dni), a to przelewu zrobić do innego banku i tym podobne kwiatki
    :/

    Banki nie powinny się psuć. Ja rozumiem 5-10 minutowy przestój, ale nie 5-10
    godzin,
    albo, jak w pekao sa - permanentnie :/

    ch.