  • 1. Data: 2002-08-28 10:27:49
    Temat: mBank - ciekawy przelicznik e -$-zl
    Od: a...@p...onet.pl (Mr Smith)

    Witam ,

    Zwrocilem uwage na ciekway przelicznik mBanku :

    wedlug mBanku 25,45 e = 25,75 $ = 108,51 zl czyli wynika z tego ze euro na dzien

    dzisiejszy 1e = 4,43 zl (mimo iz na portalu www.onet.pl jest 4,09 zl a $ =4,17zl ).

    Ucieka mi z konta 0,34 zl z kazdym euro !! -czyli na tej transakcji 8 zl - ha ,

    drogi bank troche -tym bardziej ze wykonuje takich operacji w miesiacu okolo 15

    (15x8= 120 zl /mies)

    Ciekawe - czyzby tym razem dolar transferowy (analogia do rubla transerowego ;) ).

    Smith.

  • 2. Data: 2002-08-28 10:37:29
    Temat: Re: mBank - ciekawy przelicznik e -$-zl
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekawe - czyzby tym razem dolar transferowy (analogia do rubla
    transerowego ;) ).

    A widzisz - raczej tak nie mozesz liczyc..
    wina VISA. Ta jest rozliczana w dolarach.
    Teraz zobacz sobie ile dolar kosztuje tefgo dnia w BRE (www.multiport.pl) i
    ci wyjdzie. A cena dolara wcale taka zla nie bedzie (Euro podobnie).
    Ot taka polityka cenowa.

    Tez sie tak zdziwilm jak zaczalem liczyc wyplaty w Fortisie i mi wyszlo, ze
    znowu nie sa takie zlodziejskie te kursy ;) Po prostu Visa to Visa

  • 3. Data: 2002-08-28 10:39:39
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mr Smith" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam ,
    >

    > wedlug mBanku 25,45 e = 25,75 $ = 108,51 zl czyli wynika z tego ze euro
> [...]

    Wg mnie i mojego kalkulatora 108,51/25,45=4,26, a nie 4,43

    --
    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:

  • 4. Data: 2002-08-28 21:39:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

> [...]
    > Teraz zobacz sobie ile dolar kosztuje tefgo dnia w BRE (www.multiport.pl) i
    > ci wyjdzie. A cena dolara wcale taka zla nie bedzie (Euro podobnie).

    Albo bedzie. W innych bankach moze byc istotnie taniej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator