    From: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
    Date: Thu, 29 Aug 2002 08:03:59 +0200

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3D6BC30B.D363DC12@interia.pl...

    > ale i tak w koncu bank bedzie bulil za obsluge 2 rachunkow i jednej
    > karty, a w opisywanym przypadku bulil za jeden rachunek i jedna karte
    > (tyle ze inna) i tak moglo zostac, i gdzie tu logika?
    >
    > mogliby ustalic ze 1 karta dla klienta gratis a kazda nastepna platna,
    > byc moze nie zrobili tego zeby nie komplikowac za bardzo bo byc moze
    > mysla juz nad oplata za karte do ekonta, niestety dobre sie konczy,
    > mbank ma za duzo klientow i za malo konkurencji

    Po pierwsze już Ci kolega uświadamiał, że koszty prowadzenia rachunku są
    znacznie niższe niż wydanie karty płatniczej, a po drugie popatrz na to z
    innej strony: wiele osób otwierało wiele rachunków (eKonto+eMaxy), do
    każdego biorąc co najmniej po jednej VE (a może i po 2 - dla pełnomocnika).
    Często właśnie dla wypchania potfela kartami, których i tak nie używali.
    Teraz albo za _swój_ wypchany kartami portfel zapłacą, albo zrezygnują ze
    zbędnych kart. Tutaj jest pies pogrzebany (IMHO). Interes do zrobienia jest
    również dla Ciebie: z powodu tych zbędnie wydawanych kart koszty banku były
    o wiele wyższe, niż moogłyby być, Więc Ty jaki klient też możesz na tym
    skorzystać.
    Ja sam mam 4 rachunki w mBanku, ale od zawsze tylko (?) 3 karty: dla
    siebie i pełnomocnika do eKonta oraz dla siebie do pierwszego eMaxa. A po
    zmianach tabeli jeszcze i z tej ostatniej zrezygnuję. I nic mnie w decyzjach
    mBanku nie bulwersuje ani nie zniechęca. Co najwyżej będę zmuszony do
    nauczenia się wykonywania przelewów między swoimi kontami przez IVR.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl