eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Date: Wed, 30 Oct 2013 16:38:00 -0500
    <527157b2$0$2186$65785112@news.neostrada.pl> <l4rr6s$9u9$5@dont-email.me>
    <52717aed$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>

    m wrote:

    > Odzyskiwałem raz hasło w mBanku i pamiętam że odpytywali mnie o takie
    > szczegóły. Nie pamiętam czy oprócz pakietu aktywacyjnego, czy zamiast.

    zamiast

    mowilem o sytuacji, kiedy weryfikacji nie przejdziesz lub nie chcesz
    przejsc.

    > Tak czy inaczej - weryfikacja *dodatkowa* ( o takiej ciągle mowa jest )
    > oparta o wiedzę o posiadanych produktach była i nie rozumiem dlaczego
    > miałaby być czymś złym.

    Nie jest czymś złym.
    Istotne jest kto poniesie odpowiedzialnosc jesli tym razem własciwa
    osoba powie, że to nie była ona.
    Jeśli bank bierze na siebie odpowiedzialnosc to moga moje haslo dawac
    kazdemu kto sie zglosi.