eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 30 Oct 2013 22:32:29 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    References: <18puhqfyl120d$.utyaeb0krjf9.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <5261bc7d$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <526268bb$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <52629a99$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <52639c2a$0$2276$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <527157b2$0$2186$65785112@news.neostrada.pl> <l4rr6s$9u9$5@dont-email.me>
    In-Reply-To: <l4rr6s$9u9$5@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <52717aed$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.48.129
    X-Trace: 1383168749 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2158 79.184.48.129:54891
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597215
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.10.2013 21:46, witek pisze:
    > m wrote:
    >> W dniu 30.10.2013 19:54, Krzysztof Halasa pisze:
    >>> m <m...@g...com> writes:
    >>>
    >>>> No coś za coś. Co proponujesz w zamian?
    >>>
    >>> Po prostu nie wykonywać niebezpiecznych operacji w taki sposób.
    >>
    >> W takim razie, jeżeli zgubię/zapomnę hasło do banku, to co proponujesz
    >> żeby bank robił żeby mi ponownie udostępnić swoje usługi?
    >>
    >> Zwłaszcza w przypadku banków czysto wirtualnych (w tym momencie takich
    >> nie ma, ale jeszcze niedawno mBank nie miał w ogóle oddziałów).
    >>
    >
    > i mBank miał własnie procedurę na takie przypadki.
    > Wysyłał pakiet aktywacyjny tradycyjną pocztą jeszcze raz.

    Odzyskiwałem raz hasło w mBanku i pamiętam że odpytywali mnie o takie
    szczegóły. Nie pamiętam czy oprócz pakietu aktywacyjnego, czy zamiast.
    Tak czy inaczej - weryfikacja *dodatkowa* ( o takiej ciągle mowa jest )
    oparta o wiedzę o posiadanych produktach była i nie rozumiem dlaczego
    miałaby być czymś złym.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1