eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Date: Sat, 19 Oct 2013 14:07:15 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <18puhqfyl120d$.utyaeb0krjf9.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <5261bc7d$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <526268bb$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1382184435 8785 195.187.100.13 (19 Oct 2013 12:07:15 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Oct 2013 12:07:15 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:glrwb9r/rT2/mq/LLhjT+R1yH2s=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596817
    [ ukryj nagłówki ]

    m <m...@g...com> writes:

    > Ze znanych mi banków w których odzyskiwałem dostęp przez telefon -
    > wszystkie. Czyli Citibank, Multibank, Mbank, Millennium.

    Ok, to jest faktycznie pewien problem. Należałoby przyjrzeć się całej
    procedurze.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1