eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw ktorym banku decyzje kredytowa (kredyt gotowkowy 25 tys) dostane w ten sam dzien? › Re: w ktorym banku decyzje kredytowa (kredyt gotowkowy 25 tys) dostane w ten sam dzien?
    From: "Pawel K." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w ktorym banku decyzje kredytowa (kredyt gotowkowy 25 tys) dostane w ten
    sam dzien?
    Date: Mon, 28 Jun 2010 17:56:20 +0200

    Użytkownik PP napisał:

    > bo generalnie w dzisiejszych czasach warto zlozyc wniosek w dwoch,
    > trzech bankach - szczegolnie jesli zalezy ci na szybkosci
    >
    > banki, ktore dosc szybko podejmuja decyzje, ale watpie, by w jeden dzien
    > to lukas bank, eurobank, slyszalem tez, ze w niektorych przypadkach
    > mbank, ale tylko dla swoich klientow (z rachunkiem osobistym i
    > regularnymi wplywami)

    dzieki

    wlasnie w mbanku udalo mi sie zalatwic szybko kredyt, ale to tez ze
    wzgledu na to, ze tam mam konto od kilku lat.

    rzeczywiscie, na przyszlosc, bede wiedzial ze wnioski sklada sie
    rownoczesnie w kilku bankach. nic mnie nie zobowiazuje a kredyt mam
    znacznie szybciej niz sprawdzajac banki po kolei.

    pozdrawiam
    pawel