eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw ktorych bankach kasa dostepna w bankomacie natychmiast po wplacie na konto? › Re: w ktorych bankach kasa dostepna w bankomacie natychmiast po wplacie na konto?
  • Data: 2002-07-23 18:46:41
    Temat: Re: w ktorych bankach kasa dostepna w bankomacie natychmiast po wplacie na konto?
    Od: Maciek Pasternacki <j...@h...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Lorenz <e...@m...org> writes:

    > otwarcie konta osobistego w innym banku. najbardziej irytujący dla
    > mnie w PEKAO SA jest fakt, że w bankomacie kasę ze swojego konta mogę
    > podjąć dopiero 24h po faktycznym wpływie gotówki na konto (jeśli

    Hm... ja zauważyłem odwrotny ficzer. Nie wiem (nie eksperymentowałem
    zbytnio), czy tyczy się to też własnych bankomatów, ale fakt dokonania
    wypłaty z obcego bankomatu lub płatności kartą dochodzi do banku po
    *kilku* dniach. W związku z czym mogę te same ostatnie 50zł na koncie
    wypłacić dwukrotnie (sprawdzone empirycznie, uratowało mi to raz
    życie, a przynajmniej pozwoliło dojechać do domu i jeść cokolwiek na
    dwa dni przed przelewem). Możliwe, że przy odrobinie fantazji i
    więcej razy. Teraz dwa pytania: czy tak jest tylko w PekaoSA i czy za
    zrobienie czegoś takiego, świadomie bądź nie (jak by nie patrzeć, ich
    własny bankomat dał mi tę kasę) coś mi grozi oprócz naliczenia jakichś
    dziwnych (jak bardzo dziwnych?) procentów?

    Pozdrawiam,
    --Washington Irving

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...bo gdy szlakiem ku północy podążają hufce cudne,