eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu › Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Peet <j...@t...pbz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Date: Sun, 17 Apr 2005 22:46:46 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <d3ui80$rsp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4262c6f1$0$27743$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: blt202.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1113771072 28569 83.28.213.202 (17 Apr 2005 20:51:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2005 20:51:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <4262c6f1$0$27743$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344526
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2005-04-17 22:36, taora wrote:

    > w jaki sposob vw bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory nie
    > ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt mailowy,
    > telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.

    Kanał poczty wewnętrznej, nie ma możliwości żeby się tego nie zauważyło.

    --
    Peet

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1