eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu › Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
  • Data: 2005-04-18 08:58:37
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil Jonca napisał(a):
    > Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:46:46 +0200,
    > osoba podpisana: Peet <j...@t...pbz>
    > napisała:
    >
    >>On 2005-04-17 22:36, taora wrote:
    >>
    >>
    >>>w jaki sposob vw bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory nie
    >>>ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt mailowy,
    >>>telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.
    >>
    >>Kanał poczty wewnętrznej, nie ma możliwości żeby się tego nie zauważyło.
    >
    > Nawet bez logowania ? Interesujące.
    > KJ

    Mój ojciec nie ma wyciągów, ani nie korzysta w interka (nie ma tokene).
    W związku z tym, tylko to co napisałeś wcześniej - list polecony.
    Ale póki co, nie dostał...

    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1