  • Data: 2020-05-18 16:16:59
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-18 o 15:23, Robert_DF pisze:

    > też pracuję zdalnie i tel. mam przekierowany, jak klient dzwoni to nawet
    > nie wie, że mnie fizycznie w biurze nie ma
    >
    > być może ZUS również tak ma?

    ZUS już od dawna ma tak, że może do Ciebie zadzwonić
    (choć tego nie robi) a Ty nie możesz zadzwonić do niego.
    A teraz nawet centralki przełączyli na informację z tym numerem
    infolinii - a tam się raczej trudno dodzwonić.
    Mam teraz do wyjaśnienia sprawę nie związaną z koronawirusem, tylko
    jakieś nieścisłości z zasiłkami i nie da się nic załatwić.
    Chyba wyślę zwykłą pocztą coś.

    PS
    Najgorszy jest w tym całym koronawirusowym zamieszaniu brak informacji.
    Bo niby wnioski poskladane, ale nie wiadomo jakie decyzje.