    From: "wlos" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: strategia oszczedzania w mBanku
    Date: Wed, 10 Dec 2003 00:23:05 +0100

    > Może jak prowadzisz taki serwis to napiszesz jakiś poradnik na ten temat .
    > Kest taki serwis , który
    > od stycznia sprzedawać będzie książki elektroniczne . Jest to moim zdaniem
    > skuteczniejsze bo trafiają tam tysiące ludzi i mam nadzieję tysiące b ęd a
    > kupowały .Zobacz.

    ta miliony beda kupowaly.. zyski nieograniczone
    MLM rulez
    jak mnie to wkurza..
    niedlugo beda ebooki "jak wymienic zarowke"
    "jak zmienic kolo w samochodzie"
    i podobne o zawartosci tej z allegro...

    > http://www.zlotemysli.pl/?id_c=3926
    > Ja już ma wybraną jedną pozycję właśnie poradnika o
    > e-biznecie a otwierają dopiero w styczni .

    zeby sie ebook sprzedal to musze miec gwarancje
    ze jego zawartosc jest warta ceny.
    Zanim sobie kupie ksiazke (papierowa) to przegoogluje pol netu
    zeby wiedziec kto ja chwali, a kto gani i dlaczego bo
    ja kasy w bloto nie wyrzucam

    myslicie ze za jak cena bedzie niska to sie ludzie rzuca?

    a wogole to nie odpowiedziales na temat
    jak masz jakas oferte konkretna oferte to pisza na priv
    a nie na grupe zeby ludzie w linka klikali

    na ten adres trafilem zupelnie niechcacy juz wiele razy