  • Data: 2021-04-02 15:13:17
    Temat: Re: spis a kasa
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:f62231dc-c984-407f-89dc-dbca0894184fn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale to w końcu jak jest z tym spisem?
    > Obowiązkowy dla przebywających na terytorium PL?
    > Czy obowiązkowy dla sumy zbiorów (przebywający na terytorium PL)
    > plus (obywatele PL)?

    Na razie tego nie wie nikt. Na dokładkę chyba jest obecnie spis tez i
    tutaj ale ja drzwi od nie swojego domu nigdy nie otwieram nikomu ;)

    Wątpliwości budzą zbyt ciekawskie i idiotyczne pytania w polskim spisie
    na które wielu emigrantów nie ma zamiaru odpowiadać. Szczegolnie co do
    zameldowania i majątku. Kiedy wódz cepenu kupił mieszkanie za pół darmo
    a główny leśniczy dom za 10tys zł warty 190tys.

    To rząd mojego kraju nie wie o mnie, że się pyta? czy mnie sprawdza jak
    policjant czy sie nie machnę w zeznaniach? ;)

    Znalazłem własnie jedna dyskusję. Zapewne pojawi się więcej w necie.

    http://www.mojawyspa.co.uk/forum/6/66575/Spis-powsze
    chny-Polska-2021,10

    --
    Piotrek