eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacje...w BZWBK ;-( › Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!z41g2000yqz.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: szczurwa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Date: Tue, 10 Nov 2009 00:30:15 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 18
    Message-ID: <f...@z...googlegroups.com>
    References: <hd8ivv$1fb4$1@opal.icpnet.pl>
    <1...@c...googlegroups.com>
    <hda7p3$3vl$3@opal.icpnet.pl>
    <6...@h...googlegroups.com>
    <hdb5jl$sug$2@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.37.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1257841815 9035 127.0.0.1 (10 Nov 2009 08:30:15 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Nov 2009 08:30:15 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z41g2000yqz.googlegroups.com; posting-host=212.76.37.188;
    posting-account=8t3Q_goAAAAKd1GTkGbJK2tvpORlYln7
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1;
    Sgrunt|V110|29|S-2009554013|dialno; AntivirXP08; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022;
    .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508600
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Lis, 08:43, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > to może też spróbuj do nich napisać korzystając z tego
    formularza:http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzec
    znik-klienta/rzecznik-klient...
    > (na dole link wypełnij)
    >
    > zgłosiłem (już kolejną) reklamację w ten sposób + napisałem co myślę o
    > każdorazowych odsyłaniu do placówki!
    >
    > odpisują 2x (już to przerabiałem):
    > 1. że zajęli się tematem, a na odwrocie listu, że sposób reklamacji
    > powinien wyglądać tak i tak
    > 2. polecony, że przepraszają etc...

    Spróbuję. A za chwilę i tak wpadnę do oddziału, bo mam po drodze...;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1