    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie o procedury - dotyczy kart kredytowych
    Date: Sun, 27 Nov 2005 16:53:29 +0100

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Sat, 26 Nov 2005 23:01:58 +0100, Tomasz <t...@p...fm> wklepał(-a):

    > Ale tylko w przypadku kradzieży karty, bo przecież nie będziesz zgłaszał na
    > policji, że ci wpadła do kanału ściekowego? :)

    Wczytując się w niektóre regulaminy ewidentnie mamy zapis, iż kradzież
    lub zaginięcie karty należy bezwzględnie zgłosić na policję.

    Czasem jest inaczej ot na przykład ostatnio sympatyczna osoba w BZWBK
    tłumaczyła mi, iż nie muszę tego faktu zgłaszać na policję (obu przypadków).
    Jednak na moje pytanie co jeśli ktoś kartą się posłuży?
    Padła prosta odpowiedź - w przypadku skorzystania z oferty
    ubezpieczeniowej, tj. brak straty w przypadku transakcji przed
    zgłoszeniem jednym z wymaganych dokumentów (aby reklamacja była uznana)
    musi być raport policji z dnia zgłoszenia zastrzeżenia...
    Można więc i tak. ;-)

    Pozdrawiam,

    Tomek

    PS. Przy okazji nasza polska policja nie widzi potrzeby przyjmowania
    zgłoszenia o zaginięciu kart kredytowych, gdyż nie jest to czyn karalny.