  • Data: 2004-10-14 22:30:32
    Temat: Re: pytanie - konto dolarowe
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 00:16:27 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > tak - lepiej wyplacic i sprzedaz w kantorze :)

    A tak na powazne?
    W jednym banku jest przeliczene po kursie srednim, w drugim po kursie
    kupna - nie wiem jakie sa widelki pomiedzy tymi kursami. Chyba 20 groszy,
    ale nie sledze tego i nie wiem czy jest to stala roznica czy sie zmienia.
    Jesli bywa, ze siega np 50 gr to juz by bylo duzo.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##