    From: "DJ" <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przesadzasz
    Date: Mon, 13 Sep 2004 23:14:38 +0200

    > przesadzasz

    nie, nie przesadza. Moje pierwsze konto miałem właśnie w pkosa. Nigdy nie
    zapomne pierwszej wizyty w Lukas Banku. W pkosa stare, opryskliwe babska,
    kolejki i notorycznie popsuty bankomat. W Lukasie podczas zakładania konta
    miałem wrażenie, że babeczka zaraz wejdzie pod stolik i ...
    Chociaż z drugiej strony wiem, że w pkobp jest jeszcze gorzej. Kilka dni
    temu musiałem skorzystać z usług oddziału w Rotundzie (realizacja
    zagranicznego czeku, robią to jako jeden z nielicznych banków), cała
    operacja łącznie z staniem w kolejkach zajęła prawie 2h, kobitka wydrukowała
    chyba z 15 stron papierów, wszystko w 4 kopiach!!! Ja tam nie miałem
    wyjścia, musiałem iść do nich, ale naprawdę chciałby miedzieć, co zmusza
    tych biednych ludzi do trzymania tam RORów!!!

    Pozdr
    DJ