  • Data: 2003-07-31 12:05:03
    Temat: Re: przeniesienie pozyczki w koncie z PEKAO SA do mbanku
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja przenosiłem ze śląskiego do Multibanku. Miałem wykorzystany cały limit (8
    tys) i nie było problemu z wypowiedzeniem (oczywiście z terminem za
    miesiąc - jakbym wiedział ile to potrwa to termin ustaliłbym za dwa miesiące
    :).
    Niestety w Multi dali trochę ciała. okazało się że potrzebna jest jeszcze
    opinia do rachunku ze śląskiego (nie sprecyzowali dokładnie o jaką im
    chodziało)
    Ponieważ byłem głupi to poprosiłem o zwykłą historię z ostatnich 6 m-cy. No
    i okazało się że miałem przekroczenia limitu do 3 dni. Nie chciało mi się
    prosić o inną historię (tak, żeby nie było o tych przekroczeniach) więc to
    co dostałem to odrazu wysłałem do Multi. No i wtedy okazało się że chcą
    jeszcze jedną opinię, że przekroczeń nie było więcej niż 3. :((((
    Wieć musiałem jeszcze raz pójść do Śląskiego i poprosić o jeszcze jedną
    opinię (swoją drogą to kobieta w śląskim bardzo pomogła mi w takim
    spreparowaniu opinii , żeby było ok)
    Potem już nie było problemów.

    Ostatecznie jestem zadowolony ze zmiany. Jest taniej o jakieś 20 zeta
    miesięcznie na debecie i jakieś drugie tyle na bankomatch.
    Pozdr.
    J.

    Użytkownik "Krzysztof Jarecki" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś
    > >
    > Nikt mnie nie okłamał, żeby dostać wypowiedzenie umowy o kredyt odnawialny
    > śląskim trzeba mieć dodatnie lub zerowe saldo na rachunku, w innym wypadku
    > nie ma możliwości dostania tego świstka tak mówi regulamin Banku śląskiego
    > dotyczący umowy o kredyt odnawialny .........Też tak zinterpretowała to
    Pani