  • Data: 2003-10-18 23:46:21
    Temat: Re: przelewy zagraniczne i ekonta
    Od: "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał:

    > Zrobisz to?

    robię to regularnie:) jak chcesz to dam Ci namiary na jeden dom dziecka
    w małej miejscowości na wschodzie Polski, który prowadzony jest
    przez siostry zakonne. Pojedziesz zobaczysz i sam zmiekniesz w
    jakich warunkach żyją tam dzieci. Dla mnie było to szokiem.......,
    przypuszczam że dla Ciebie też będzie.

    pozdr.
    kretek