  • Data: 2007-10-03 23:32:00
    Temat: Re: przelew z konta służbowego na prywatne
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > Praktyka stosowana dosc szeroko, nie wiem co by w tym mialo byc
    > zlego ale specjalista nie jestem.

    przyklad prezydenta ktory wplaca na konto mamusi... ostatnio byly rozne
    opinie - jedni twierdzili ze nie mozna inni ze mozna...

    ale jest stosowane w wielu firmach i nigdy sie nie spotkalem z zadnymi
    zastrzezeniemi...

    identycznie funkcjonuje kasa - czyli kasa wyplaca zalicze w gotowce ,
    pracownik cos kupuje i sie rozlicza...

    jesli tylko prawodlowo taka zaliczka zostanie rozliczona - to nie ma
    problemu czy zostala przez pracownika pobrana w gotowce czy tez w formie
    przelewu

    Pozdr.,
    Piotr