  • Data: 2007-10-04 00:27:29
    Temat: Re: przelew z konta służbowego na prywatne
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Paź, 01:32, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

    > jesli tylko prawodlowo taka zaliczka zostanie rozliczona - to nie ma
    > problemu czy zostala przez pracownika pobrana w gotowce czy tez w formie
    > przelewu

    Moje watpliwosci powstaly miedzy innymi w zwiazku z odbywajaca sie
    jakis czas temu dyskusja na temat depozytu nieprawidlowego.
    Dlatego uwazam, ze sluzbowa KK czy prepaid bylyby pewniejsza forma.
    Dodatkowo - takie pieniadze na koncie prywatnym moga teoretycznie (no
    bo to smieszne kwoty by byly) dac jakies odsetki pracownikowi, lub
    przykryc na jakis czas wykorzystany limit debetowy, chroniac go przed
    placeniem odsetek od przywatnych wykorzystanych pieniedzy z limitu.

    Wiem, ze pisze o upierdliwym podejsciu do tematu, ale moze sie zdazyc
    upierdliwa kontrola z US. Bylem swiadkiem, jak kontroli z US trzeba
    bylo przedstawic logi z systemu, zeby udowodnic ze wdrozone
    oprogramowanie faktycznie zostalo odebrane i wykorzystywane przez
    userow w dniu zaplaty za wykonane prace.

    No i pytanie, czy przy powyzszych zaliczkach jest wypelniana cala
    papierkologia podobnie jak przy zaliczkach gotowkowych? Wniosek o
    zaliczke, akceptacja z adnotacja "wyplacic przelewem" ?