    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew z Lukas Banku do mBanku
    Date: Tue, 4 Feb 2003 16:58:10 +0100

    news:b1on1c$k7n$1@atlantis.news.tpi.pl, Marcin W.
    <m...@p...gazeta.pl>:
    > Numer rachunku w mBanku jest 26-cio cyfrowy i wygląda mniej więcej
    > tak: 86 1140 2004 0000 xxxx xxxx xxxx i wpisywałem go chyba na każdy
    > możliwy sposób, zgodnie z radami osób na infolinii (czasem zupełnie
    > niekompetentnych)

    OK, no to cos juz wiemy.

    Wpisuj jednym ciagiem bez spacji 26 cyfr, uwazajac, aby na koncu nie bylo
    zadnego znaku typu tabulator, koniec linii, jesli wklejasz numer przez
    schowek.

    Co to znaczy "Lukas w moim przypadku nie radzi sobie z przelewem"? Uscislij
    znacznie to stwierdzenie (po czym dokladnie poznajesz, ze sobie nie radzi).

    > o dziwo nawet polecono mi wpisać w sposób następujący:
    > opuścić dwie pierwsze cyfry, wpisać kolejnych osiem, wstawić myślnik
    > i wpisać od początku wszystkie 26 cyfr.

    To nie jest dziwne, znany sposob, ale od wielu miesiecy w Lukasie nie jest
    juz konieczne takie obejscie.

    > Zupełnie nie wiem gdzie szukać przyczyny tego problemu, dzieje się tak
    > jednak od pewnego czasu, przed miesiącem robiłem przelewy bez
    > problemu.

    Troche strzelam w ciemno, nie znajac szczegolow, ale moga to byc klopoty z
    przegladarka lub łączem internetowym.

    Sprawdz tez, czy numer na pewno jest poprawny (rozumiem, ze z jakichs
    wzgledow nie chcesz go tu podac. Sprawdz to np. doskonalym programem
    IBANator.

    Jesli numer jest poprawny a przyczyna jest jak wyzej, zlec przelew w
    LukasLinii do czasu rozwiazania problemu z łączem.

    --
    Robert