  • Data: 2004-01-08 20:30:33
    Temat: Re: przelew krajowy w PLN na konto w EUR
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal Urbanelis"
    > mam konta m.in. w:
    > -mbanku (PLN)
    > -millenium (EUR)

    > -odbil go KIR z takiego powodu ze jakas ustawa mowi ze nie moze byc takich
    > przelewow *wewn. kraju*

    jesli z mbanku wyszly zlotowki to tylko Millennium moglo u siebie rozpoznac ze
    te zlotowki mialy trafic na konto EUR. Moze wystarczy u nich zlozyc upowaznienie
    zeby przewalutowali taka wplate i dopisali do EUR?

    Ja kiedys taki nr zrobilem z ePKO bo ten bank ma pole "w jakiej walucie ma to w
    banku odbiorcy wylądować". Poza tym podałem pełny nr rachunku EUR a'vista w
    Fortisie - Fortis zadzwonił i powiedzieli że w zasadzie nie powinni takich
    przelewow przyjmowaqc ale w drodze wyjatku mogą. Sprzedali mi 10,02 EUR a
    wysłałem tyle że w PKOBP daloby sie za to dostać tylko 10 EUR.
    *** blad ***