eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprowizje od oplat w PKO _NIE_ZAWSZE_ uiszcza posiadacz archunku - do smiechu, choc nie kazdemu... › Re: prowizje od oplat w PKO _NIE_ZAWSZE_ uiszcza posiadacz archunku - do smiechu, choc nie kazdemu...
    From: "Mariusz" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prowizje od oplat w PKO _NIE_ZAWSZE_ uiszcza posiadacz archunku - do
    smiechu, choc nie kazdemu...
    Date: Sat, 20 Sep 2003 16:07:52 +0000 (UTC)

    janke <j...@p...fm> napisał(a):

    > witam Grupe!
    > post o tym, jak to nic nie warte sa nadruki na blankietach wplaty typu
    > "Prowizje od oplat w PKO i na poczcie uiszcza posiadacz rachunku"...
    >
    > oto taki nadruk mam na dwu ksiazeczkach czynszowych jedenj ze spoldzielni w
    > poznaniu
    >
    > a czynsz chcialem zaplacic w Wieluniu (dawne sieradzkie, obecne lodzkie)
    >
    > W Pko Bp 1 oddzial (chyba jedyny w tej miescinie na ul. barycz):
    > kasjerka:
    > "placi pan prowizje od wplaty 3 pln za kazdy rk"
    > ja:
> [...]
    i bank pobiera te opłaty od Ciebie. Co w tym dziwnego. Po co tyle opisywania.
    Nadruk na książeczce wpłat (ktora jest drukiem) nie jest już ważny, nie
    zobowiazuje banku do spełnienia Twojego wymogu. Bank za wpłate gotówkowa ma
    okresloną cene i domaga się jej od klienta. Chcesz żeby kasjerka za Ciebie
    zapłaciła? Możesz opłacić czynsz za darmo w kasie SM, lub taniej dając
    bankowi zlecenie opłacania czynszu z Twojego konta, możesz znależć też inne
    rozwiazania - tańsze.
    Ale już uwagi do banku - są conajmniej nie na miejscu. To jest kolejny
    przyklad, jak niewiedza powoduje niesłuszny atak na bank, ktory jest
    sprzedawca i depozytariuszem naszych pieniedzy, posrednikiem w obrocie
    pieniężnym... i na tych swoich usługach musi zarabiać aby opłacić
    pracowników, podatki itd.