  • Data: 2007-03-11 11:39:49
    Temat: Re: promocja kk MC w Mille....
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Mar 2007 10:52:33 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:
    > takie info na wyciągu z karty:
    >
    > "Promocja dla posiadaczy kk MC Mille"
    > Płać....kk, a MY zwrócimy Ci 5% wartości zakupów" (max. 760 zł)
    > promocja od 05.03.2007 - 03.06.2007
    > szczegóły na stronie www...ale na stronie niczego nie znalazłem, może
    > ktoś wie coś więcej?
    >
    > to byłaby ciekawa promocja ;-)
    > zastanawiam się jakie należy spełnić warunki...

    No dobra. Czy warunki tej promocji znalazły się gdzieś na stronie? BO ja
    jakoś nie mogłem znaleźć. A na pytanie pocztą wewnętrzną to nie raczyli
    odpowiedzieć. To ja jednak chyba będę dalej kolekcjonował punkty BP na
    swojej Citi ;-)

    KJ

    PS. Czy ktoś wie czy w Citi się da jakoś wyświetlić kwotę autoryzowaną?
    Czy też citi dalej ćwiczy ludzi w odejmowaniu w pamięci ?