  • Data: 2005-07-26 19:05:36
    Temat: Re: program do zarzadzania inwestycjami
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    *Cezary G. Cerekwicki* napisał(a):

    > Nie znacie może jakiegoś programu do zarządzania inwestycjami? Chodzi mi o
    > coś takiego, co pozwalałoby wpisać kiedy, ile i w co zainwestowałem, kiedy
    > i za ile dostałem zwrot i ile wyszło zysku (po uwzględnieniu podatku

    http://www.agat.eu.org/SFI/

    Tylko fundusze inwestycyjne i tylko te z SFI mBanku. Notowania aktualizowane
    przez Internet.

    > Belki). Mogłoby też pokazywać strukturę portfela na wykresie kołowym, oraz
    > generować różne raporty (np. 10 najlepszych inwestycji, 10 najgorszych
    > inwestycji, zysk z danego miesiąca/kwartału/roku itd.)

    Tego nie potrafi :)

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
    gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
    Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
    *Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń