    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z numerem SWIFT
    Date: Tue, 06 Nov 2007 17:00:50 GMT

    In article <fgq50f$oht$1@news.dialog.net.pl>, drak99@NO_SPAM.gmail.com
    says...

    > A co boja sie ze ktos im lapowke przeleje ?

    Nie..... tylko, ze w Stanach bardziej jest popularne pobranie z konta
    (cos w rodzaju polecenia zaplaty) niz przelewy (praktycznie w formie
    taka jak w Polsce nie istnieje ..... jest ACH albo wire ..... ale to jak
    nasz SORBnet). W zwiazku z takim modelem nasilily sie w Stanach
    przestepstwa. Wystraczy znac cyjs numer konta by np. wydrukowac czek i
    go zrealizowac.

    Jesli chodzi o to, ze podanie publicznie czyjegos numeru konta jest w
    Stanach przestepstwem federalnym, to nie jestem do konca o tym
    przekonany. Przynajmniej nigdy nie spotkalem sie z ta sytuacja

    AP