    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Date: Mon, 25 May 2015 19:13:52 -0500

    RobertS wrote:

    > to teoria czy praktyka?

    praktyka
    to że lemingi dają się doić i skaczą jak bank im zagra to nie moja wina.

    > ostatnio przyszła klientka po kredyt, kiedyś tam wypowiedziała umowę
    > konta, ale bank go nie zamknął z powodu opłat/zadłużenia

    jak wypowidziała umowę to umowa została wypowiedziana.
    Koniec kropka i nie ma po tym żadnego ale.

    > adres do korespondencji nieaktualny więc listów/wezwań nie otrzymywała
    >
    > teraz już drugi miesiąc walczymy z wyprostowaniem tego, wpis w BR, BIK
    > skopany przez bezumowny debet

    jak debet powstał przed wypowiedzeniem umowy to nalezało go spłacić.

    > ww. wpłaciła spory zadatek, problemów się nie spodziewała, bo dochód ma
    > b.ładny...teraz grozi jej utrata 10kzł, ponieważ zrobiła tak jak
    > napisałeś...

    jak wyżej.
    coś mi tu śmierdzi, że jednak coś było do zapłacenia. Co ma się nijak do
    faktu wypowiedzenia umowy.