  • Data: 2003-10-27 13:55:18
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba jesli samochod jest z poprzedniego roku (i sie nie sprzedal).
    > Bo tak normalnie to zdzieraja niezle (nie wiem jakie maja marze,
    > ale wiem jakie mozna uzyskac upusty).

    Mam przyklad z rodziny - auto z poprzedniego roku - upust 15%
    auto nowe na firme - upust ok 3%. Mowa oczywiscie o upustach
    gotowkowych, wiadomo ze dealer znacznie chetnie dorzuci alarm,
    na ktorym marza wynosi np. 300% niz rownowartosc tej ceny
    w gotowce :-)

    > Jasne. Procentowo moze tyle samo.

    No wlasnie sadze, ze procentowo wychodzi lepiej biorac pod uwage,
    ze za dodatki klient placi najwiecej.

    > Niekoniecznie, roznie to jest w zaleznosci od firmy. Zreszta co tu
    > jest do oszczedzania lub nie - przeglad kosztuje tyle i tyle i nic
    > tu nie da sie wymyslic (oprocz ew. znizek itd).

    No, jezeli chodzi o firmy to tak, w wypadku uzytkownia przez osoby fizyczne
    to sadze, ze klasa samochodu jest skorelowana z % klientow odwiedzajcych
    ASO.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek