  • Data: 2003-10-24 22:54:22
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wilczek" <w...@k...pl> writes:

> [...]

    Chyba jesli samochod jest z poprzedniego roku (i sie nie sprzedal).
    Bo tak normalnie to zdzieraja niezle (nie wiem jakie maja marze,
    ale wiem jakie mozna uzyskac upusty).

    > Ciekawe - nie wiedzialem ze uklada sie to w ten sposob. Chyba jednak
    > dealr zarabia wiecej w wypadku sprzedazy bogatszej, w porownaniu ze
    > standardowa, wersji samochodu?

    Jasne. Procentowo moze tyle samo.

    > No tak - im drozsza fura tym posiadacz mniej oszczedza na obsludze
    > w ASO.

    Niekoniecznie, roznie to jest w zaleznosci od firmy. Zreszta co tu
    jest do oszczedzania lub nie - przeglad kosztuje tyle i tyle i nic
    tu nie da sie wymyslic (oprocz ew. znizek itd).

    Natomiast przeglad samochodu "ponadstandardowego" kosztuje tyle samo
    co normalnie, chyba ze ta roznica wiaze sie np. z innym silnikiem
    (diesel vs benzyna) czy cos takiego.

    > Mimo wszystko jednak nie sadze aby dealer mogl osiagnac ujemna marze
    > zezwalajac na transakcje karta.

    Jasne ze nie.
    Natomiast normalnie za samochody placi sie raczej przelewem - po co
    bank ma zarabiac, jesli moze nabywca. Serwis itd - karta, bo to
    znacznie mniejsze sumy i jest wygodniej.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH