    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank bankowa porażka
    Date: Wed, 20 Aug 2008 05:50:25 -0700 (PDT)

    On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:

    > Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    > - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?

    A co ma serwis wspolnego ze splata?
    Podgladu i tak nie masz, opierasz sie na papierowych wyciagach, ktore
    przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.

    > - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
    >
    > Ktoś przerabiał ten temat?

    az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
    Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
    sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
    zaplacilem na tej podstawie.
    Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
    wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
    opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
    O odsetkach i utracie GP nie wspominali.

    > Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    > nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    > tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?

    ;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
    kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.

    Nie mysl o nich jako o banku internetowym...