eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank bankowa porażka › Re: polbank bankowa porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank bankowa porażka
    Date: Mon, 18 Aug 2008 22:53:25 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <g8cnfn$f4c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl> <48a9da9b$0$29641$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-45-38-143.sta.asta-net.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1219092791 15500 77.45.38.143 (18 Aug 2008 20:53:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Aug 2008 20:53:11 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: zlotowinfo
    X-Antivirus: avast! (VPS 080818-0, 2008-08-18), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:453289
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wornet" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:48a9da9b$0$29641$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > zlotowinfo pisze:
    >> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
    >> później. / There was an internal error while processing your request.
    >> Please try again later."
    >>
    >> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
    >>
    >
    > I tylko dlatego porazka ? Bo jeden blad wyskoczyl?
    tak
    1 to jest bank online na ktory można liczyć całą dobę a tak nie jest
    2 wczoraj co chwilę błędy dziś wogóle pad
    3 na zaladowanie stron banku trzeba czekać dość długo
    4 konsultat odpowiada czasem po 30 minutach czasem po godzinie
    5 gołosłowne teksy:

    "Witam serdecznie!

    Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.

    Dziękujemy
    bardzo za wszelkie uwagi i sugestie. Są one dla nas bardzo cenne, gdyż
    staramy się wychodzić
    naprzeciw oczekiwaniom wszystkich naszych Klientów. Zdajemy sobie sprawę z
    niedoskonałości naszego
    systemu, ale zapewniamy równocześnie, iż każdego dnia pracujemy nad jego
    udoskonalaniem.
    Miło nam
    będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem infolinii: 0 801 822
    000

    Łącząc wyrazy
    szacunku,
    Daniel Michajłow
    Departament Telefonicznej Obsługi Klienta"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1