  • Data: 2006-08-03 14:07:24
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może nie jest ci jeszcze potrzebna, skoro nie widzisz zalet kredytówki.
    Ja mam ją jako zabezpieczenie, kiedy terminal nie chce przyjąć innych kart.
    Mogę kupić nią coś na raty. W erze brałem telefon na abonament tylko na
    podstawie kredytówki. Dochodzi do tego płatność w internecie. Mam ją też dla
    rabatów, np w sklepah turystycznych (Za rower Leader foxa zapłaciłem 70 zł
    mniej, w sklepie HiMountain dostałem za płatność kredytówką Citi karte
    stałego klienta i około 15 % zniżki)
    Co do bezpieczeństwa, to kredytówka jest o wiele bezpieczniejsza niż podpis.
    Citek odpowiada za wszystkie transakcje powyżej chyba 150 zł. Co więcej
    najpierw oddają kasę, potem prowadzą śledztwo :)

    Poza tym ubezpieczenie zakupów, ubezpieczenie w czasie przelotu samolotem,
    itd

    Tomek